۵ پاسخ

هر چی روش نوشته، روزی دوبار هر بار دوپیمانه با ی لیوان

دکتر به من گفت دیگه تو ۳۵ ۳۶ هفته خیلی خوردنش فایده نداره

رو قوطیش هم نوشته روزی دوبار با پیمونه خودش هم دوتا بریز.من استفاده میکردم با شیر سرد میخوردم

مگ وزنش چقد بود ک لیدی میل میخوری

من روزی یبار میخورم ولی این یه هفتس چون وزن بچه کمه گفته روزی دوبار بهتر جواب میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی