خانوما چه قرصی بخورم براتقویت تخمک

۱۱ پاسخ

قرص نمیدونم من گیاه پنج انگشت مصرف کردم

E شنیدم واسه آزادسازی خوبه اخه

دی
ای
امگا
کو کیوتن
من اینا رو خوردم با ورزش

خانما ویتامین Dخوبه تقویت تخمک؟

اووبوست تواقدام خوبه بنظرتون یاسقط می‌کنه اگه بارداربشم ..

به من دکتر اینوفولیک داد

اووبوست واقعا عالی

نتیجه دیدین

قیمت گلای وانس چنده

آخه دکترگفت D

گلای‌وانس

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه مامان بچه ۶ ماهگی
مهسا مهسا قصد بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری