۴ پاسخ

من از همون اول دادم خیلی خوبه وقتایی ک بهانه میکنه ارومش میکنه

من میدم
هروقت خودش دلش بخواد پستونک قبول می‌کنه
ولی خب دختر اولم اصصصصصصصلا قبول نکرده بود

دختر من نمیگیره هوق میزنه🥲

من بچم بیمارستان بستری شد
ازروزاول پستونک خورد سینه روهم میگیره فقط زیاد شیرندارم شیرخشکم میدم

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی