نظرتون درباره اسم لیام چطوره؟

۴ پاسخ

شبیه اسم دختره

خيلي خوبه😍

منم امروز دقیقا داشتم به این اسم فکر میکردم و به همسرم گفتم اسمشو میزارم لیام که خیلی قاطعانه گفت عمرا 😂😂

قشنگه ولی زیادشده هرکیو میبینم لیام گذاشته

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری