زیباست
عاشق این اسمم ولی خدا نخواست که دخترداربشم🥺
منم جز انتخابام بود انقد همه گفتن تلفظش سنگینه دو دل شدم
یکم سخته
قشنگه اما دایانا هم خوبه
عاااالی😍😍
بنظرم تلفظش روان نیست
منم دوسش دارم
قشنگه عزیزم🌸
دلانا و دلا خیلی زیبان بنظرم انتخابتون خیلی قشنکه منصرف نشید اژش🥰🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.