نظرتون درباره اسم دلانا؟🫠

۱۰ پاسخ

زیباست

عاشق این اسمم ولی خدا نخواست که دخترداربشم🥺

منم جز انتخابام بود انقد همه گفتن تلفظش سنگینه دو دل شدم

یکم سخته

قشنگه اما دایانا هم خوبه

عاااالی😍😍

بنظرم تلفظش روان نیست

منم دوسش دارم

قشنگه عزیزم🌸

دلانا و دلا خیلی زیبان بنظرم انتخابتون خیلی قشنکه منصرف نشید اژش🥰🩷

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری