شده از تهوع خوابتون نبره؟چیکار میکنین😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

گریه میکنم مامانمو خدارو صدا میزنم😁🙈

منم تا سرمو میذارم رو بالشت حسش میاد سراغم🥲😑

اوایل آره تحمل کردیم

واقعا عذاب اوره

فقط صبح ها🥺

گرررریه. من ۵ صبح بیدار میشم تا۱۰ تهوع دارم. حتی تو خوابم

تحمل😭

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری