عکس بارداری چند هفته شدید رفتید؟

۸ پاسخ

من ۳۴ هفته و ۶ روز رفتم بهتره همون ماه هشتم یا نهایت اوایل ماه نهم بری چون سنگین میشی شکمم بیاد پایین عکسا زیاد جالب نمیشن

من دیروز رفتم

۳۰ هفته

۷ ماهم تموم بشه میرم

من ۳۲ هفته رفتم ولی واقعااذیت شدم و زود زود خسته میشدم

من ۳۲ هفته بودم رفتم تازه تو خیلی از ژست ها پام درد گرفت و ورم کرد
زودتر برید شنگین میشین سخت میشه

هنووووووز جور نشده بریم😐😑

من هفته اینده میخام برم بندازم
چون دوستم دیر رفت خیلی اذیت شد سر پا موندنی هم پاش درد کرد ورم کرد هم میگفت ژست دادنی اذیت بودم
خود اتلیه هم میگ از هفته ۲۸ تا ۳۴ بیاید دیرتر نه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری