تجربه از شیر گرفتن

۸ پاسخ

تجربه من .رفتم دکتر دارو داد شیرم خشک شد .بچه همه چند روز می اومد طرف سینم مک میزد شیر نداشت میرفت. ن گریه کرد ن اذیت سینه های خودمم اصلا درد نکرد ب مرور عادت کرد طرفم نیومد

من یکدفعه گرفتم،چسب زدم و گفتم دودو شده .شب اول خیلی خیلی بی قراری کرد و اصلا نخوابید،شب دوم بی قراری کمتر شد ولی بازم نخوابید،شب سوم کلا سه دفعه بیدار شد تو بغل و داخل پتو خوابید،شب چهارم بیدار میشد کمرش را ماساژ دادم خودش خوابش برد.ولی هنوز الان که ۴ روز شده همچنان موقع خواب که میشه میگه ام میخوام منم میگم دودو شده،خودش پتوش را میاره و‌میگه تابم بدید تا بخوابم.درکل تجربه خیلی سختی بود

من سرش زردچوبه زدم و دورش رژ زدم گفتم اوف شده نگاه کرد و رفت بعدش هر وقت خواست گفتم اوف شده و تو بغلم میگرفتمش و اروم میشد و کلی خوراکی که دوس داشت براش گرفته بودم و هربار خیلی اصرار میکرد و شیر میخواست بهش بستنی میدادم تا سه روز و به ویژه شب اذیت شد بعدش عادت کرد تو بغل خودم میخوابید البته من سه شب اول نصف شب تو خواب عمیق بهش دادم تا هم سینه خودم کمتر درد بگیره و هم اروم تر بشه جالبه شب چهارم حواستم بهش تو خواب بدم دیگه نگرفت خودش و یادش رفته بود

من تازه گرفتم ۲ سال و چهار ماهگی بازم کلی برا خودم ناراحت کننده بود اخه کلی تلاش کردی شیرت زیاد بشه و براش کافی باشه ولی الان داری خشکش میکنی و دیگه بهش نمیدی ولی خب یهویی گرفتم چون خیلی وابسته بود و هیچ جوره نتونستم کمش کنم شب اول خیلی سخت بود تا ساعت ۳ شب بیدار بود و شیر میخواست بعد بغل باباش خوابید

نه نداره

سلام خواهری اسم قرصی ک مصرف کردی رو میگی لطفا

لاک قرمز بزن بگو بوف شده..۳شب اذیت میشید بعد طبیعی میشه

باید از دکتر بپرسی

سوال های مرتبط

مامان یه کوشولو مامان یه کوشولو ۱ سالگی