تجربه من .رفتم دکتر دارو داد شیرم خشک شد .بچه همه چند روز می اومد طرف سینم مک میزد شیر نداشت میرفت. ن گریه کرد ن اذیت سینه های خودمم اصلا درد نکرد ب مرور عادت کرد طرفم نیومد
من یکدفعه گرفتم،چسب زدم و گفتم دودو شده .شب اول خیلی خیلی بی قراری کرد و اصلا نخوابید،شب دوم بی قراری کمتر شد ولی بازم نخوابید،شب سوم کلا سه دفعه بیدار شد تو بغل و داخل پتو خوابید،شب چهارم بیدار میشد کمرش را ماساژ دادم خودش خوابش برد.ولی هنوز الان که ۴ روز شده همچنان موقع خواب که میشه میگه ام میخوام منم میگم دودو شده،خودش پتوش را میاره ومیگه تابم بدید تا بخوابم.درکل تجربه خیلی سختی بود
من سرش زردچوبه زدم و دورش رژ زدم گفتم اوف شده نگاه کرد و رفت بعدش هر وقت خواست گفتم اوف شده و تو بغلم میگرفتمش و اروم میشد و کلی خوراکی که دوس داشت براش گرفته بودم و هربار خیلی اصرار میکرد و شیر میخواست بهش بستنی میدادم تا سه روز و به ویژه شب اذیت شد بعدش عادت کرد تو بغل خودم میخوابید البته من سه شب اول نصف شب تو خواب عمیق بهش دادم تا هم سینه خودم کمتر درد بگیره و هم اروم تر بشه جالبه شب چهارم حواستم بهش تو خواب بدم دیگه نگرفت خودش و یادش رفته بود
من تازه گرفتم ۲ سال و چهار ماهگی بازم کلی برا خودم ناراحت کننده بود اخه کلی تلاش کردی شیرت زیاد بشه و براش کافی باشه ولی الان داری خشکش میکنی و دیگه بهش نمیدی ولی خب یهویی گرفتم چون خیلی وابسته بود و هیچ جوره نتونستم کمش کنم شب اول خیلی سخت بود تا ساعت ۳ شب بیدار بود و شیر میخواست بعد بغل باباش خوابید
نه نداره
سلام خواهری اسم قرصی ک مصرف کردی رو میگی لطفا
لاک قرمز بزن بگو بوف شده..۳شب اذیت میشید بعد طبیعی میشه
باید از دکتر بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.