۴ پاسخ

میتونی بخوری. تنها چیزی که میتونه باعث نفخ بشه تو بعضی ها لبنیاته.‌

من خوردم نه خودم چیزیم شده نه بچه ام

نه باباضررنداره واسه بچه فقط سردنباشه که خودت سرمابخوری که خودت وبچه باهم اذیت میشین

سرده فقط

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری