دخترا میتونیم سه ماهه دوم میگو بخوریم؟!

۶ پاسخ

آره اتفاقا خیلی خوبه هفته ای یه بار رو میتونی بخوری

من امروز سینگو خوردم

میگو ک‌خیلی خوبه بخور حتما

دکتر من گفته هفته ایی یکبار میگو و ماهی بخورم حتما البته که من حالت تهوع دارم و تا الان نخوردم

آره درحد یه وعده میشه خورد
من این چند وقته هم دوپیازه خوردم هم دمپخت هم قلیه هم سوخاری و...
فکر کنم زیادی روی کردم😂😂

عزیزم میگو رو چجوری میپزن؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری