خانوما از سه ماهه دوم میتونیم جگر و سنگدان بخوریم؟

۱۲ پاسخ

در حد یکم خوردن هیچ مشکلی نداره من از دکترمم پرسیدم گفت هرچیزی رو در حد تعادل بخوری مشکلی ایجاد نمیکنه ،نگران نباش

من از اول بارداری چندبا هوس کردم و هربار در حد چن تیکه خوردم و خداروشکر که چیزی نشده
هرچیزی کمش هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه

منم یه عالمه دلم انواع اقسام احشا رو میخواد ولی نمیشه🥲

باعث ایجاد ناهنجاری در جنین میشه.
اینو دیگه همه میدونن که جگر نباید خورد.
حتی پزشکا هم میگن نخورید

من بینهایت هوس کالباس کردم 🥲

کلا دو سه بار بخور تو کل بارداری
اونم نه یه عالمه کم

منم خیلی دلم جیگر میخواد ولی بخاطر ویتامین آ زیادی ک داره میگن نخورین تو بارداری

چون ویتامین آ بالایی داره واسه نی نی خوب نیس

چرا جیگر و دل خوب نیس؟

جیگر ک نخور تو بارداری

نه

وای ک نگو چقدر هوس جگر دارم 🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری