۳ پاسخ

منم میگم سه بعدی هرموقع ۳۰ هفته شدم میرم چون هم واسه رشد هم سه بعدی چهرشو ببینم دخمل مو🤭🐣

سلام عزیزم میشه اما بهتره بذاری ۳۰ ببعد ک هم صورت نی نی تپل شه و عکس های بهتری بگیرن

اخه برای من آنومالی تاخیری نوشته گفت زمانش ۲۵ هفته ست آنومالی هم دادم ۱۸ هفته بعد این دوباره کی سونو داریم ؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان پارسا🩵 پناه🩷 مامان پارسا🩵 پناه🩷 ۵ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی