۵ پاسخ

اگه خدا بخواد بیماری توی سونو هم مشخص نمیشه ب خدا بسپار

دکتر روشن خیلی خوب بود

من همه سونوهامو رفتم پیش نصوحیان ، واقعا عالیه

من هنوز نرفتم ولی میرم سونو مرکزی پیش دکتر تدین. غربالگری اول که رفتم فوق العاده دقت بالایی دارن

دکتر مریم سجادفر دروازه شیراز هستن

سوال های مرتبط

مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری