۸ پاسخ

چرا باید انجام بدین اکو قلب جنین دکترم برای من نگفته برای چی هست اصلا

منم فردا باید برای بار دوم برم انجام بدم انشالله ک خیره

ن عزیزم فقط قبل اینک بری داخل باید یکم راه بری ک ی چیز شیرین بخوری ک نینی بیدار باشه

چرا گفتن باید انجام بدین؟

نه مثل سونوگرافیه

من دیروز انجام دادم
عین سونوگرافیه

ن نیازی نیست چون قلب و سیستم عروقیش نیاز ب هیچی نداره حتی اگه خواب باشه فقط ممکنه مثلا ازت بخواد بچرخی یا سرفه کنی ک جابجا بشه برا من اینجوری بود مث سونوی معمولیه شکمی

نه عزیزم فقط رفتی یچی شیرین بخور بچه بیدار باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱ ماهگی