پوره سیب زمینی سنگینه برای معده نوزاد

۱۱ پاسخ

نوزاد یعنی ۲ ماهه

ن
هربچه ولی س واکنشی ممکنه بده

با شیرخشک رقیقش کن

نه جزو اولین پوره هاست
با کره و آب جوشیده سرد شده خوب له و رقیق کن

نه من صبح دادم بهش با آب یخنی گوسفندی رقیق کردم دادم خورد ایشالا هیچی نمیشه🤭🤭

بزار ۶ ماه به بعد بهش بده
باید خووووووب پخته بشه من یه بار خوب نپخته بود دادمش دلدرد گرفت ولی وقتی خوووب بپزه چیزی نمیگه

من وقتی ابپز میکنم یکم از آبی که باهاش جوشیده رو اضاف میکنم و یک قاشق چ خوری روغن زیتون

من میدم بهش یبوس میشه بعد۴روزشکمش کارمیکنه دیرهضم میشه لعنتی

نه سنگین نیس اگه به پروتئین گاوی حساسیت نداره کره بهش بزن

من با کره و آبی جوش یکم رقیقش میکنم که اذیت نشه

زیاد سنگین نیس ولی احتمال یبوست داره بهش روغن زیتون اضافه کن ک یبوست نشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی