بابا شما جواب سوال و بگین خودشون میدونن زوده یا دیره اوف از دست شماها😐😐😐
حالا يه سوال پرسيدي به جاي جواب همه فقط گفتن زودِ زودِ😅
پوره سیب زمینی که خیلی زود و سنگینه براش
سیب زمینی رو بشور پوست کن بعد آبپز کن بعدش با چنگال له کن قشنگ بعد از شیر خودت یا شیر خشک بهش اضافه کن و رقیق کن
کره هم میشه اضافه کرد ولی برای نی نی شما زوده فک کنم از شش ماهگی مجازه
من بخارپز میکنم کامل که پخت و خنک شد
با گوشتکوب له میکنم
بعد یکم شیر خشک بهش اضافه میکنم
آبپز یا بخار پز کن تا گرمه کره بزن
مینوی شیر خودت یا شیرخشک آماده شده هم بزنی
ولی اگه دوس نداشت بعد شیر بزن که طعم جدید بخوره
سیب زمینی آبپز یا بخار پز کن بعد له لهش کن شیرخشک یا شبر خودت اضافه کن رقیق بشه بعد بده نوش جونش
سیب زمینی رو آب پز کن با هرچیزی که میتونی پوره پوره اش کن در حدی که از صافی رد بشه با شیر رقیقش کن
دکتر بمن گفت پوره سیب زمینی مرحله اخره
عزیزم بچه ات ۴ ماهشه زوده الان!
عزیزم سیب زمینی سنگینه با سیب درختی شروع کن یا هویج کدو سبز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.