۳ پاسخ

سيب زمینی آب‌پز کن پوره کن یکم کره پاستوریزه و با یکم شیر خشک یا شیر خودت رقيق کن

خاصیتی نداره سیب زمینی بهتره بعد ها بهش بدی فعلا ی مدت حریره بادوم بدین

👍

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی