پوره سیب زمینی چطور درست مبشه

۳ پاسخ

من کره نمیزنم با شیری که می‌خوره نرمش میکنم

بخار پز کن بعد با چنگال نرمش کن یه کوچولو کره بزن بهش چون یکم سیب زمینی چسبندگی داره ممکنه خوشش نیاد با کره راحت تر میتونه بخوره

میپزی با پشت چنگال له میکنی با یکم کره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری