خانما پوره سیب زمینی رو چطور باید درست کنم واسه بچم؟؟

۳ پاسخ

الان زوده فکر کنم
چون دکتر ب من گفت تا پایان شش ماهگی فقط فرنی لعاب برنج و حریره بعد شش ماهگی
اول سوپ بعد پوره

من آبپز یا بخار پز میکنم با پشت چنگال لهش میکنم کره میزنم میدم میخوره

سیب زمینی آبپز کن خوب ک پخت بکوب چون خشکه ممکنه تو گلو گیر کنه
کره قاطیش کن نرم بشه یا روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی