۲ پاسخ

البته اگه برا بار اولشه زیاد نده بهش سنگینه در حد دوقاشق بده بهش

یه سیب زمینی آبپز یا بخار پز کن بعد ک پخت لهش کن یا روغن زیتون بزن یه نخود یا از شیری ک میخوره رقیقش کن بده بخوره 🙃

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی