۴ پاسخ

سیب زمینی شیرین باشه بهتره
سیب زمینی کوچیک رو با پوست بپز بدون نمک چون ممنوع. بعد له کن با کمی کره و شیر خشک یا شیر مادر رقیق کن میشه پوره

سیب زمینی رو بذار بپزه له کن یکمم کره قاطیش کن برای رقیق شدنشم یا شیرخشک یا شیر خودت بزن

همون سیب زمینی رو قطعات کوچیک خرد کن بذار آبپز بشه بعد له کن شیر بزن بهش بده نوش جان کنه

با پوره هویچ یا مرغ قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی