پوره ی سیب زمینی چطور درست میشه؟

۳ پاسخ

من با شیرخودم رقیق میکنم

سیبزمینی آب‌پز کن تا گرمه بهش کره بزن و لهش کن میتونی شیرم بهش اضافه کنی

سیب زمینئ ابپز کن با کمی کره و شیرخشک رقیقش کن

سوال های مرتبط

مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری