خانما این سنویی که هفته ۲۶ تا ۲۸ میرن چیارو برسی میکنن؟

۴ پاسخ

من هر دو هفته سونو میرم😂😂😂همینجوری خودم برا خودم تجویز میکنم

اره دکتر ب منم گفت28هفتگی از انومالی نرفتم

سلام عزیزم زوده ... برا وزن بچس بیشتر
خب وضعیت جفت و آب دور جنین و اینام بررسی میشه دیگه
دکتر من گفت ۳۰ هفته برم

رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵رایان🩵👶 مامان 🩵رایان🩵👶 ۹ ماهگی