۹ پاسخ

۱۲ ساعت

۱۳ساعتی کن ولی فکرکنم دردپریودیت مال عفونت باشه برودکتر

8 ساعته من میزنم

شیاف پروژسترون مثل دیکلوفناک یا استامینوفن مسکن نیست که بزاری دردت کم بشه عزیزم، همونجوری که دکترت گفته استفاده کن ، به دکترت پیام بده بگو که درد داری شاید دارو بده بهت

منم دارم مخصوصا موقع خواب

منم همین شدم طول سرویکس هم ۳۱بود دکتر گفت خوبه ولی درد داشتم‌گفت هر شب یه دونه مصرف کن اگ خوب شدی یه شب در میون

اگر گفته روزی دو تا..یکی صبح باید بزنی یکی شب

هرچی دکترت گفته عزیزم خوب دلدرد داشته باشی اشکال نداره همه دارن یکم این دردارا

دکترت چی گفته بت؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباسم 🩵🪬 مامان امیرعباسم 🩵🪬 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و تپلو مامان ماهلین و تپلو ۶ ماهگی