خانمها آنزیم کبد200 باشه خطرناکه

۴ پاسخ

اگ خارش بدن و اینا داشته باشه فک کنم دارو میدن یا بستری میکنن

مال خواهرم الان 5ماهشه

کبدتون چرب بوده؟

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی