۳ پاسخ

بله عزیزم چون منم درد شکم و واژن دارم حس میکنم سنگینم

اره ازهمون هفته ها شرروع میشه

ببین گرفتگی زیرشکم و واژن نرماله
ولی اگه خیلی شدیده باید به دکترت بگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۶ ماهگی