خانوما درد واژن طبیعیه؟ا

۸ پاسخ

منم دارم

منم دارم گهگاهی اذیت میکنه تو راه رفتن
نمیدونم واسه جفت پایینمه یا نه
همش نگرانم

اره من زیاد درد ندارم بیشتر استراحت کن تا میتونی

طبیعیه منم دارم انقد زیاده ک راه رفتنم سخته

طبیعی کاملا ، بخاطر اینه ک رحمت بزرگتر میشه لگنت باز میشه کمر درد واژن درد استخوانه عانه همش طبیعیه ، سرویکس اصلا متوجه نمیشی بی علامته فقط توی سونو قابل تشخیصه

بله منم مثل شمام گاهی وقتا واقعا قفل میشم نمیتونم از دردش حرکت کنم

منم دارم عزیزم ولی با استراحت رفع شده

منم دارم گاهی نمیتونم بشینم

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری