خانوما درد واژن در هفته من طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

اگه یه ربع سرپا باشم یا پیاده روی کوتاه کار خونه انجام بدم درد شروع میشه

من که همش لکه بینی خیلی زیادددد دارم مثل خونریزی همش سونو دکتر میرم 😢😢

منم دارم طبیعیه سونو سرویکسم رفتم طبیعی بود گف میتونی کمربند بارداری بخری

هر دردی تو بارداری طبیعیه جز خونریزی

منم دارم دکتر برا سونو طول سرویکس نوشته فردا برم

سوال های مرتبط

مامان معجره خدا😍 مامان معجره خدا😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان محمدسجاد مامان محمدسجاد ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری