سلام. درد واژن تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

برای‌ منم گاهی میشه

ن عزیزم رحم داره بزرگ میشه دیگ چون بچه داره بزرگ میشه راهکاری ندارع جز تحمل😂 البته من وقتی دراز میکشم درد نداره. وقتی راه میرم یا میخام از جام بلند شم درد می‌کنه

سلام آره منم چهار پنج روزی میشه دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد