درد واژن تو هفته های من طبیعیه ؟

۵ پاسخ

من لگنم درد میکنه موقع نشستن بلند شدن خیلی اذیت میشم حتی وقتی میشینم میخوام پاهامو جابه جا کنم لگنم اذیت میکنه

من درد داشتم گاهی اوقات تیر می‌کشید
به دکترم گفتم گفت اگه مدام نباشه مشکلی نداره

اره بابا منم تا الان هنوز دارم

من دیشب خیلی اذیت شدم ولی امروز خوب شدم اکثرا هفته م عوض میشه اینجوری میشم

من هم درد واژن دارم . سونو ک رفتم گفت طول سرویکسم اومده پایین. نمیدونم بخاطر اینه یا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان محمدسجاد مامان محمدسجاد ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی