خانوما توی هفته ی من درد واژن طبیعیه؟😢

۵ پاسخ

والا من ی دردای عجیب غریبی دارما دیگه رد دادم چی طبیعیه چی نیست

یادمه تو هفته های پایین وقتی میپرسیدم ی خانمی بنده خدا گفت شاخم در اوردی طبیعیه الان به حرفش رسیدم

کلا توی بارداری درد طبیعیه 😑😶

اره من درد واژن دارم

منم دارم اره میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی