توی هفته من واژن درد داشتن طبیعیه ؟؟

۸ پاسخ

‌من استخونش درد میکنه دو روزه
دیوونه شدم

اره 🥺

منم دارم ... هم انگار واژنم از داخل درد میکنه هم کشاله های رونم ..خیلی بده بعضی اوقات نمیتونم راه برم

من تقریبا از۲۰هفته اینجورم🫤

من دو س روز بود داشتم همش حس سنگینی داشتم تو واژنم

منم دارم گاهی تیر می‌کشه

درد داری یا تیر میکشه؟

وایی من داغونم

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی