تب ۳۷درجه برانوزاد۴۰روزه که سرماخورده خطرناکه؟؟؟

۶ پاسخ

۳۷ تب نیست ۳۸ به بالا تبه

اره زیاده دختر منم سرما خورد دکتر براش پاراکید داد روزی ۴ یار و دوبرابر وزنش باید میخورد تا ۳ روز

نه خوبه

۳۷ تب نیست

۳۷ نیم به بالا باید ببرین دکتر.
دختر منم ۴۴ روزشه سرماخورده.
تب سنج بگیرین برای بچه
دمای بدنشو چک کنین همش اگر از۳۷تونیم رفت بالا حتما‌دکتر ببرین.

۳۷ نرمالشه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۵ ماهگی