خانما ۳۷درجه تب حساب میشه؟الان اندازه گرفتم شد۳۷

۵ پاسخ

ن عزیزم
تا ۳۷.۵ طبیعیه

نه عزیزم ۳۸ ب بالا تب حساب میشهپ

نه عزیزم

نه تب حساب نمیشه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی