خانوما ۳۷درجه تب است برای نوزاد دو ماهه

۷ پاسخ

شروعش از ۳۸ هست ولی پسرم دو سالش بود بیمارستان بستری بود تبش گرفتم گفتم بابا ۳۸ درجست گفتن از ۳۹ به بعد تبه 🫤میخواستم پارشون کنم

من دیشب دکتر بودم گفت از ۳۷/۵ ب بالا تب محسوب میشه

عزیزم من پرسیدم دکتر متخصص گفتن ۳۸ و ۳ که شد یا بالاتر بود ببرید بیمارستان ،گفتن تب برای بچه شوخی بردار نیست ،ولی اگر زیر اون عدد بود خودتون تو خونه کنترل کنید

36 تا 37 درجه دمای طبیعی بدن هست از 38 درجه تب هست

نه دکتر گفت ۳۸

قطره استامینوفن بده میاد پایین،شیرش بده تا دستشویی کنه

شروع تب از 37درجه است

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی