مامانا شما هم بعد از زایمان ترشح زرد داشتید🥲

۴ پاسخ

بعدش تا ی ۱۰روز خونریزی داشتم ولی هی کم و زیاد میشد بعد ۱۰روز اره ترشح زرد داشتم ولی میگن اگه بد بو و سوزش نداشته باشی مال اینه زخمت داره ترمیم میشه ولی اگه بدبو و همراه با سوزش بود عفونته
البته بگم سزارینی بود من

آره کن دارم هنوز ام متاسفانه هراز کسی میاد نمی‌دونم چیکار کنم😢

اره عزیزم بعد چند وقت خوب میش طبیعی زایمان داشتی

اره من تا الان دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی