خانم ها استفراغ تو ۴۰هفته خطر ناکه ایا

۶ پاسخ

از علایم زایمان فک کنم

بعضیا وقتی میخواد دهانه رحمشون باز شه حالت تهوع میگیرن
بهتره فردا بری معاینه بشی

چطور معاینه نشدی هنوز اگ طبیعی هستی
مگ ۳۸ هفته و اینا معاینه تحریکی نمیکنن واسه زودتر زایمان کرپن

معاینه شدیدبدونی چند سانتی؟

اره..

درد نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی