کیا قندشون بالاست؟؟

۷ پاسخ

من ناشتام100بود

من ☹️☹️☹️

برای من ناشتا ۸۵بود خوبه بنظرتون؟اصلا هم شیرینی جات نمیخورم

من ناشتا یبار 96 دفعه بعد 105 خیلی حالم بده😔از استرس هیچی نمیتونم بخورم اما بازم یه آب میخورم می‌ره بالا

خدا رو شکر قندم 74 بود خودشم میلم به شیرینی دارم

من🥹🥲

من قند ناشتام ۹۸😑

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان ۲ ماهگی