فشار روی 111/۹۶یعنی چنده بالاس یا پایین؟

۱۱ پاسخ

نرماله

فشار بالا میشه ۱۴ ب بالا
ک من ۱۹ بودم زایمان کردم بر اثر فشار بالا🤣

دو نوع فشار داریم یکیش بالایی بهش میگن سیستولیک پایینی میگن دیاستولیک مربوط ب باز و بسته شدن دریچه های قلب هستن..این فشار الان مشکلی نداره البته پایینی ی کوچولو بالاست ولی مشکل نداره

تا ۱۲ نیم خوبه

اون ۹ یکم بالاس باید ۸ باشه

۱۱ طبیعی دیگه

یعنی 11رو 9هست
اره بالاست 11خوبه ها ولی عدد پایینی هم مهمه باید تا8 باشه مال تو9هستش

یعنی ۱۱ روی ۹ . طبیعیه

نه دیگه میشه 11 روی 6،خیلیم خوب

خوبه فک کنم اعتدال ۱۲رو ۸ معمولا خانومای باردار بین ۱۱وتا۱۰هستن مگه مشکل خاصی باشع فشار بره بالا

فکر کنم فشارت 11 هست نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 تولد
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی