دخترا. این اوک همه چیزش

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم میشه بگین کدوم سنو گرافی رفتین و دکترتون کیه؟

پودر لیدی میل خوردی ؟ اگه نخوردی روزی دو بار بخور هربار دو پیمونه بعد غذات

تو گهواره ۳۷ هفته ای ولی تو سونو ۳۳ هفته دور شکمم که ۳۱ هفته،وزنش کمه برو پیش دکترت برات پودر تجویز کنه یاهم تغذیتو زیاد کن

عزیزم برا دور شکم نگفتن دو هفته عقبه؟؟

چند هفته ای دقیق؟
اگر سی و شش خرده ای هستی وزنش کمه
پودر لیدی میل و مکمل بگو دکترت بنویسه مصرف کن تا روز زایمانت
تخم مرغم زیاد بخور

۳۳هفته رفتی سونو ؟

۳۶ هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یوهان مامان یوهان ۱۲ ماهگی
مامان آریاجونم مامان آریاجونم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری