۸ پاسخ

منم همش فقط نوشابه میخورم ؟تو قند گرفتی؟

وای وای

روزی یه مقدار کم لواشک بخور ولی چیپس و اینا اصلا نخور منم تا اینجا چیپس اصلا نخوردم فقط یکبار پفک خوردم

به به جمع همه مضررا جمعه

وا. اینا همه ضرر داره لواشک بخور تا حالت تهوت خوب بشه بعد به جای اینا بادام و کشمش و گردو و میوه بخور

همه هم ضرر داره واست کمتر بخور بجاش اجیل بیشتر بخور

نخور مضرره

همه چیزای مضر.نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندوق و تو دلی مامان فندوق و تو دلی هفته نهم بارداری