چرا تو سونو تاریخ زایمان ننوشته

۵ پاسخ

واسه من نوشته

برای من که همون سونو قلب رفتم زده بود که
تو انتی هم بود

ان تی مینویسه

از الان ک‌معلوم نمیشه. هیچ معلوم نیس سزارینیم یا طبیعی

چون تاریخ دقیقی مشخص نیست تا هفته بالاتر

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیات و تودلی مامان آیات و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری