خانوم ها تو سونو nt من تاریخ زایمان نزده چرا

۷ پاسخ

انگلیسی میزنه ب میلادی

برامنم نزده

من سنو که رفتم برا تشکیل قلب تاریخ زایمان زد ۲۷فروردین تو انتی آنومالی هم ۲۷فروردین زده

ای بابا چرا

چرا زده تاریخ خارجی زده برا من فارسی نزده

تاریخ زایمانو رو عکس سونو مینویسه بعضی سونوها

خودت حساب کن.بعدشم اونم تقریبیه حتمی که نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری