۲ پاسخ

سلام گلم بچه شما بدنیااومد قدش خیلی کوتاه بود؟ صدک زیر ده بودید چی دادن بهتون بیشترشد صدک؟

فکر کنم یعنی رشدش ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری