۱۳ پاسخ

منم ۳۲ هفته و ۶ روز ۱۸۶۰ بود صدک ۱۷
۳۵ هفته رفتم ۲۵۰۰ شده بود صدک ۲۵
سونو داپلر دادم خون‌رسانی جنین مشکل نداشت گفت تغذیه خودت درست کن به خودت برس وزنش می‌ره بالا....تو هم برات دکتر سونو داپلر می‌نویسه اگه خون‌رسانی جنین خوب باشه که با تغذیه وزنش اوکی میشه عزیزم.من این دو هفته بینش قرص اکتی ناتال پلاس دکتر داد خوردم هم اشتهام خوب شد هم وزن بچه رو خوب بالا برد

وزنش خوبه نگران نباش من ۳۴ هفته ۲۱۰۰ بود به منم گفتن کمه ولی از هفته ۳۶ یهو وزنگیری زیاد میشه

وزنش خوبه نگران نباش دکترا چرت و پرت زیاد میگن

برمن۳۴هفته دو کیلو بود پودر داده والا یادم میره بخورم همینجوری مونده ی گوشه

عزیزم کم نیست
سونو تا سونو فرق داره
یکی از سونو ها مثلا مادر دیابت زیاد میاد اینا تو سیستم ثبته
تو میری تو رو با اونا مقایسه میکنن

کدوم سونو رفتی

کجاش کمه من دیروز رفتم ۲۱۰۰ بود گفت خوبه ،هنوز من یه هفته از تو جلوترم

۲ که خوبه چیش کم بوده تازه تو گهواره زده ۱۹۰۰

من ۳۰هفته رفتم ۱۵۰۰بود
فک میکنم وزنش خوب باشه عا

خوبه که هنوز یع ماه داری تا سه کیلو میره شایدم بیشتر ماه آخر وزن میگیره

اگه ۳۳ هفته هستی که وزنش خوبه
من ۳۳ هفته و یک روز رفتم ۱۹۰۰ بود

دوستان صدک چیه ؟

چند هفته بودی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری