از من ۱۸ بود الان شده ۵۸ . دوتا تاپیک هم درباره وزنگیری نوشتم بخونشون
خونرسانی ب جنین کم هست حتما برو دکتر دارو میده هم رشد میکنه هم خونرسانیش زیاد میشه
از 10 تا 90 نرماله ولی خب دکترا سعی میکنن صدک ببرن بالاتر من از 28 هفته تا 31 هفته صداش 17 بود دکتر ال ارژنین و لیدی میل داد دیروز رفتم صداش 20 بود
آره به دکترت نشون بده دارو میده تغذیه اتو اوکی کن خوب میشه
آره هفته ت پایینه خیلی وقت داری واسه وزنش
عزیزم هزینه چقد شد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.