۳ پاسخ

روزی دوتا تخم مرغ با معجون بخورید

برا منم یه هفته عقبه قبل سونو رشد 2 بسته لیدی میل خوردم
الانم باز دارم میخورم میگن از هفته 34 ب بعد خوب تاثیر میزاره چون تو فاز رشد انفجاریه
دکتر خودممگفت مغزیجات ،گوشت،مرغ، لبنیات اینا زیاد بخورم بچم وزن بگیره
دارم روانی میشم وزنش کنه میگم خدا کنه فقط با وزن 2800 ب بالا ب دنیا بیاد خیلی دارم رعایت میکنم ک وزن بگیره کلافه ام کلافه

دختر اولم ک باردار بودم رشدش کلا زیر صدک ۱۰ بود دنیاهم اومد ۲۴۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری