۴ پاسخ

چه عجله ایه!!! هرچی دیرتر بهتر. دستگاه گوارششون کامل میشه. دوستم به بچه ش چهارماهگی داد یک هفته دکتر و بیمارستان بود بچه معدش پوشید

هرچی دیرتر بهتر
تا۶ماه

نباید بدی تا شش ماهگی

میشه ولی کم

سوال های مرتبط

مامان مامان دل نگران مامان مامان دل نگران ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی