۳ پاسخ

نه تو رو خدا خیلی زوده یکم دیگه تحمل کن حداقل بزار ۵ماه تموم کنه بعد
دکتر بهم گفته ۶ ماه تموم کرد شروع کن

نهههه خیلی زوده

عزیزم صبر کن از همون 6 ماهگی بدی خیلی بهتره .منم دوقلو دارم گفتم انشاالله همون 6 ماه شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی