مامانا واکسن یک سالگی ک درد ندارع نه؟

۶ پاسخ

امروز برای دختر م واکسن زدم تب نداشت ولی بعد از ظهر خیلی بی قراری میکرد نمی‌دونم از واکسن بو د یا دندون استا دادم یه کم آروم شد

واکسن یکسالگی به دست میزنن یا پا؟

خیلی خیلی راحت بود اصلن مراقبت نداشت البته بعضی از مادرای گهواره گفتن که بچه هاشون تب کردن انشالله که برا شما هم راحت و بدون تب و درد باشه

منم واسه دخترم نزدم آبزیان داشت هنوزم تب ندارن ولی سرفه و عطسه باید کامل خوب بشه

نه سبکه من همون اولش ک واکسن رو زدن یبار بهش استا دادم دیگ ندادم

ن خیالت راحت خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم ..‌ مامان دختر نازم ..‌ ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی